tisdag 6 april 2010

Inbokade fiskeresor...

Efter en tung dag, kan jag med lättnad luta mig tillbaka och njuta.
Bokade idag in dels en tur till residensstaden, den 23-24 april. Dels för lite mysfiske med Bobbo samt deltaga i King of Mälaren.

Sen har en god vän till mig, Emil frågat om jag inte vill följa med på en fiskeweekend i Dalarna.
Behövde inte fundera länge på de. Så vecka 20 bär det av torsdag till söndag.


Rasslade även till i mejlboxen, där jag fick lite förfrågningar på beten.



Ska lägga upp filmer och alla modeller även i bloggen, men allt har sin tid. Så håll ut så kommer det inom snar framtid.

1 kommentar:

  1. Det blir bra detta här Johan ska bli kul att följa en betestillverkare och hans mödosamma väg till storgäddorna.
    Lycka till mannen.
    Paakki

    SvaraRadera