lördag 5 juni 2010

Bloggen får tillökning!

Som ihärdig birkan användare tänkte även jag hoppa in och skriva ett par rader i bloggen till och från. Vem är jag då? Jo här kommer lite kortfattad fakta.

Namn: Stefan Åhlander.
Ålder: 32 vårar
Yrke: Betong arbetare.
Familj: Frugan Malin och lilltjejen Zelda.
Bor: Vid västra Mälaren utanför Torshälla.
Team: Krongäddan.
Sponsor: birkan.



Hur kommer det sig att man kom in här då?

Jo hela förra sommarfisket körde min Team kamrat Toni med Venom rätt ofta och
knep fina 6+ are framför ögonen på mig. Så nu tidigare i våras gav han mig Johans MSN
så jag kunde beställa ett par inför våren.
Jag kontaktade Johan och vi kom rätt bra överens och jag gjorde en order.
Krongäddan drog ut och fiskade när sakerna landat och isen låg fortfarande över halva viken.
Men på första kastet och 3 jerkar senare satt en 4kg på kroken och jag var övertygad.
Gäddan tog på min Venom banan och kärlek uppstod.

När jag kom hem från turen så kontaktade jag Johan igen för att prata lite mer betes ordrar
och vänskap uppstod. I dags läget så har jag sålt av alla andra tillverkare jag haft i lådorna och
är bara birkan trogen i jerkväg. Då jag tycker beterna gör precis det jag förväntar mig av dom i vattnet
och att dom framförallt levererar.
Har på senaste tiden blivigt G.tail frälst då jag tagit 2st över 5kg på 2v och att den har
gett fina turer med många goa hugg då inget annat fungerat.


Aja, nog om mig. Vill ni läsa lite andra turer så besök http://www.krongaddan.se/ för att få lite kött på benen. Dock är det bara skrivet om turer från kassa hösten då vi startade sidan.

Men skitfiske på er så ses vi i nästa inlägg! /Stefan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar